Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Hayland
Vsebina splošnih pogojev
- Splošno
- Prodajalec in upravljavec spletne trgovine Hayland
- Sprejem splošnih pogojev spletne trgovine Hayland
- Uporaba prava
- Dostopnost informaciji
- Ponudba artiklov
- Rok in pogoji dobave
- Cene
- Informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja
- Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe
- Načini plačila
- Izdaja računa
- Pravica kupca do odstopa od pogodbe
- Vračilo blaga in vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe
- Stvarna napaka
- Varovanje osebnih podatkov
- Obdelava osebnih podatkov za namen neposrednega trženja
- Ugovor obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja
- Omejitev odgovornosti
- Ocene, mnenja in priporočila
- Avtorske pravice
- Pritožbe in spori
- Izvensodno reševanje potrošniških sporov
1. Splošno
Sprejem splošnih pogojev spletne strani Hayland.si je pogoj za nakup na naši spletni strani, zato priporočamo, da si jih posameznik pred izvedbo nakupa oz. kupec natančno prebere.
Ti splošni pogoji poslovanja so dostopni tudi na trajnem nosilcu podatkov, in sicer v pdf. obliki, in jih posameznik oz. kupec lahko shrani na svojo napravo s klikom na to povezavo.
Ti splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Hayland, pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca in prodajalca (Hayland) ter urejajo poslovni odnos med Hayland in kupcem.
2. Prodajalec in upravljavec spletne trgovine Hayland
S spletno trgovino Hayland upravlja podjetje (ponudnik storitev informacijske družbe):
Konjeništvo, turizem in športna rekreacija, Robyn Strmšek S.P., Klanec 1d, 1218 Komenda (v nadaljevanju; prodajalec ali Hayland ali trgovina),
matična številka: 829450000,
ID za DDV: 79118615,
IBAN: SI56 0231 1026 2879 564 (NLB d.d.),
datum vpisa v sodni register: 9.10.2018,
elektronska pošta: info@hayland.si
3. Sprejem splošnih pogojev spletne trgovine Hayland
Prodaja oz. nakup blaga preko spletne trgovine Hayland poteka v skladu s temi splošnimi pogoji. Sprejem teh splošnih pogojev je pogoj za nakup v trgovini Hayland.
Uporabnik oz. kupec je v spletni trgovini izrecno ob vsaki oddaji naročila posebej opozorjen na te splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila, to je s klikom na »Zaključi nakup«, kupec z njimi v celoti soglaša.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), to je, ko svoj nakup potrdi s klikom na »Zaključi nakup«.
V primeru oddaje naročila:
- na elektronski naslov info@hayland.si ali
- z uporabo Facebook Messenger klepeta na spletni strani Hayland,
Hayland kupcu na njegov naslov pošlje te »Naročilo in prevzem izdelkov«, ki ga kupec ob prejemu podpiše. Kupec s podpisom v celoti soglaša s splošnimi pogoji poslovanja, in z oddajo naročila. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, to je, ko podpiše Naročilo in prevzem izdelkov.
4. Uporaba prava
Splošni pogoji spletne trgovine Hayland so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
5. Dostopnost informaciji
Hayland kupcu, še preden le-tega zavezuje pogodba ali ponudba, zagotavlja naslednje informacije:
- podatke o podjetju Hayland (celotno ime firme in sedež, matično številko, podatek o vpisu v sodni register in številko vpisa, podatek o obveznosti plačila davka na dodano vrednost),
- kontaktne podatke podjetja Hayland, ki uporabniku oz. kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- glavne značilnosti artiklov oz. storitev,
- končno ceno blaga oz. storitev, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati v naprej,
- informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja, oz. opozorilo, da teh stroškov ni mogoče v naprej izračunati,
- plačilne pogoje,
- pogoje dostave oz. izvedbe storitve,
- rok dostave blaga oz. izvedbe storitve,
- seznanitev z odgovornostjo Hayland za stvarne napake,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot),
- informacije o pritožbenem postopku pri Hayland.
6. Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Hayland ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Glavne značilnosti artiklov in redne cene so zapisane pri vsakem posameznem artiklu v spletni trgovini Hayland.
Artikli, ki imajo označeno znižano ceno glede na redno ceno, znižana cena velja do odprodaje zaloge tega artikla oz. do dne, do katerega je določeno znižanje. Redna in znižana cena ter temu ustrezen odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
Artikli v rubriki »Bestseller« so izpostavljeni artikli v ponudbi Hayland. Čas izpostavljenosti artiklov v rubriki »Bestseller« ni v naprej določen.
7. Rok in pogoji dobave
Rok dobave je določen pri vsakem artiklu oz. posamezni velikosti artikla.
Dostavo artiklov Hayland opravlja Pošta Slovenije ali GLS (v nadaljevanju; dostavna služba) slednji običajno za menjave blaga.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni dostavna služba in jo v ta namen imenuje kupec. Če kupec naroči dostavo pri prevozniku, ki ni bodisi Pošta Slovenije ali GLS, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na kupca ob prodajalčevi dostavi blaga izbranemu prevozniku.
Hayland v dogovorjenem roku naročen artikel oz. naročene artikle pripravi v primerni paketni embalaži in odpošlje kupcu po dostavni službi ter o tem po elektronski pošti z naslovom sporočila »Hayland.si – Vaš paket za naročilo [številka naročila] je pripravljen!« obvesti kupca.
Na dan, ko Hayland naroči prevoz za paket, kupca dostavna služba z SMS sporočilom obvesti o pošiljki.
Za vsa vprašanja v vezi z naročilom ali dostavo lahko kupec kadarkoli pošljete elektronsko sporočilo na elektronski naslov info@hayland.si.
8. Cene
Za vsak artikel je cena določena ob samem artiklu. V primeru znižanja je poleg znižane cene pri artiklu prikazana in prečrtana tudi redna cena ter odstotek znižanja, ki ustreza razliki med redno in znižano ceno.
Vse cene vseh artiklov so določene brez stroškov dostave. V primeru, ko cena artikla vključuje tudi strošek dostave, je to ob artiklu jasno navedeno.
Vse cene so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), razen če je pri ceni izrecno napisano drugače.
Prodajalec ni zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z načini plačila, kot so določeni v teh splošnih pogojih.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Hayland kupcu omogočil odstop od nakupa.
Akcijske ponudbe oz. znižanja veljajo do datuma, ki je naveden v akcijski ponudbi oz. pri znižanju ali do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.
9. Informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja
Cena dostave na območju Republike Slovenije za posamezno naročilo, ki ne presega zneska kupnine 50 EUR, je 3,5 EUR in predstavlja strošek poštnine. Kupec je dolžan strošek poštnine poravnati ob prevzemu blaga. Kadar cena poštnine znaša več kot 3,5 EUR, razliko med zneskom 3,5 EUR in ceno storitve dostave dostavni službi plača prodajalec.
Dostava blaga na območju Republike Slovenije je brezplačna:
- v primeru, da vrednost naročila presega 50 EUR;
- v primeru akcijske ponudbe, kjer je določena brezplačna dostava oz. kjer so določeni pogoji, pod katerimi je dostava blaga brezplačna,
- če je za določen izdelek izrecno navedeno, da je poštnina vključena v ceno.
10. Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe
Naročilo blaga je mogoče:
- preko spletne trgovine Hayland ali
- na elektronski naslov info@hayland.si ali
- z uporabo Facebook Messenger klepeta na spletni strani Hayland.
10. 1. Postopek naročila preko spletne trgovine Hayland
Kupec naročilo blaga v spletni trgovini izvede tako (primer za naročilo enega artikla), da:
- med ponujenimi artikli, s klikom na želeni artikel odpre stran s podatki o glavnih značilnostih artikla, možnih velikostih, dobavnih rokih ter ceni,
- s klikom na možne velikosti artikla izbere želeno velikost,
- določi količino artikla, ki ga želi naročiti,
- klikne na gumb »Dodaj v košarico«,
- klikne na gumb »Košarica« (zgoraj desno), s čimer odpre stran s podatki o artiklih, ki jih je izbral za nakup ter podatek o skupni ceni za vse izbrane artikle, skupaj s stroškom dostave,
- v košarici kupec lahko spreminja število želenih artiklov, velikost artikla, artikel odstrani iz košarice (v vseh teh primerih mora kupec klikniti na gumb »Posodobi košarico«), se vrne na možnost dodajanja drugih artiklov, ali pa nadaljuje postopek nakupa s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«,
- na strani »Blagajna« kupec vpiše svoje podatke za sklenitev pogodbe, in sicer:
- ime,
- priimek,
- naslov,
- poštno številko,
- mesto,
- morebitne druge podatke za dostavo,
- telefonsko številko za potrebe prodajalčevega obveščanja o statusu naročila oz. na katero dostavna služba kupcu pošlje SMS obvestilo o času dostave,
- elektronski naslov za potrebe prodajalčevega obveščanja o statusu naročila oz. na katero dostavna služba kupcu elektronsko sporočilo v zvezi z dostavo;
- na strani »Blagajna« kupec s klikom izbere način plačila, in sicer med naslednjimi možnostmi:
- plačilo po povzetju,
- z nakazilom na račun Hayland po ponudbi/predračunu,
- PayPal,
- s klikom na gumb »Zaključi nakup«, s katerim kupec odda svoje naročilo, z obveznostjo plačila.
V primeru nepravilne ali nepopolne izpolnitve podatkov iz prejšnjega odstavka je posameznik na to opozorjen in do pravilne izpolnitve ne more nadaljevati z nakupom.
Kupoprodajna pogodba med Hayland in kupcem je v primeru naročila blaga preko spletne sklenjena v trenutku, ko Hayland kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom: »Novo naročilo kupca « v katerem kupec na trajnem nosilu podatkov prejme potrdilo o sklenjeni pogodbi (v nadaljevanju – pogodba). Kupec lahko pogodbo natisne.
10. 2. Postopek naročila z uporabo elektronske pošte, telefona ali z uporabo Facebook Messenger klepeta
Kupec naročilo blaga z uporabo elektronske pošte, telefona ali z uporabo Facebook Messenger klepeta izvede tako (primer za naročilo enega artikla), da prodajalcu sporoči:
- ime artikla, ki ga želi kupiti,
- velikost artikla,
- količino izbranega artikla,
- svoje podatke za sklenitev pogodbe, in sicer:
- ime,
- priimek,
- naslov,
- poštno številko,
- mesto,
- morebitne druge podatke za dostavo,
- telefonsko številko za potrebe prodajalčevega obveščanja o statusu naročila oz. na katero dostavna služba kupcu pošlje SMS obvestilo o času dostave,
- elektronski naslov za potrebe prodajalčevega obveščanja o statusu naročila oz. na katero dostavna služba kupcu elektronsko sporočilo v zvezi z dostavo,
- izbrani način plačila, in sicer med naslednjimi možnostmi:
- plačilo po povzetju,
- z nakazilom na račun Hayland po ponudbi/predračunu
- PayPal.
V primeru nepravilnega ali nepopolnega posredovanja podatkov iz prejšnjega odstavka, prodajalec posameznika na nepravilnosti ali nepopolnosti obvesti po elektronski pošti, po telefonu ali z uporabo Facebook Messenger klepeta.
V primeru naročila blaga na elektronski naslov, po telefonu ali uporabo Facebook Messenger klepeta, Hayland kupcu na njegov naslov pošlje »Naročilo in prevzem izdelkov« ki jih kupec ob prejemu podpiše. Kupec s podpisom v celoti soglaša s splošnimi pogoji poslovanja, in z oddajo naročila. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, to je, ko podpiše Naročilo in prevzem izdelkov.
10. 3. Kupoprodajna pogodba
Pogodba, ki jo v zvezi z nakupom blaga v trgovini Hayland skleneta kupec in Hayland se šteje za pogodbo, sklenjeno na daljavo.
Pogodbo je mogoče skleniti in je sklenjena le v slovenskem jeziku.
Od trenutka, ko je pogodba sklenjena, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Hayland, kot za kupca.
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Hayland lahko za preverjanje podatkov, zaradi zagotavljanja točnosti dobave oziroma za obveščanje o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali uporabi njegov elektronski naslov.
Vsi podatki o naročilu, pogodba in računi so v elektronski obliki shranjeni pri podjetju Robyn Strmšek s.p., ki so kadarkoli dostopni kupcu na njegovo pisno zahtevo, ki jo poda prodajalcu na elektronski naslov info@hayland.si.
11. Načini plačila
Hayland omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu,
- z nakazilom na račun Hayland po ponudbi/predračunu,
- preko kreditnih kartic (Stripe).
- preko PayPal sistema.
12. Izdaja računa
Hayland za prodajo svojega blaga kupcem izstavi elektronski račun, s čimer kupec soglaša, razen v kolikor izrecno ne zahteva izstavitev računa v papirni obliki.
Hayland po dostavi naročenih artiklov kupcu na njegov elektronski naslov pošlje elektronski račun, in sicer na trajnem nosilcu podatkov, v pdf. obliki, ki ga kupec lahko shrani na svojo napravo.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
V elektronskem sporočilu, s katerim kupec prejme račun je podano tudi obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov glede podatkov o naročniku ne upoštevamo.
13. Pravica kupca do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dne, ko pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni dostavna služba, pač pa jo v ta namen določi kupec, odstopi od te pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka.
Vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so artikli s tem higiensko oporečni.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Konjeništvo, turizem in športna rekreacija, Robyn Strmšek S.P., Klanec 1d, 1218 Komenda, e-mail: info@hayland.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali z elektronskim obvestilom poslanim po elektronski pošti).
Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči na način, da izpolni in na naslov info@hayland.si pošlje odstopni obrazec, ki se nahaja tukaj. Če se potrošnik odloči za to možnost, bo prodajalec nemudoma potrošniku poslal potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obraza.
14. Vračilo blaga in vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe
Kupec je v primeru svojega odstopa od pogodbe artikel oz. artikle prodajalcu dolžan vrniti nemudoma, vendar najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Artikel oz. artikle je kupec dolžan vrniti bodisi osebno ali po pošti na naslov skladišča prodajalca Konjeništvo, turizem in športna rekreacija, Robyn Strmšek S.P., Klanec 1d, 1218 Komenda.
Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Po dobavi artiklov sme kupec opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec v primeru odstopa od pogodbe odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Če kupec odstopi od te pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe z izdanim dobropisom (ki ga prodajalec pošlje kupcu po elektronski pošti) povrne prejeto plačilo cene nakupa, brez dodatnih stroškov zaradi kupčeve izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja. Tako povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Prodajalec lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
15. Stvarna napaka
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, bodisi po navadni pošti ali po elektronski pošti na naslov info@hayland.si. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.
Glede prodajalčevega pregleda napake na blagu, prodajalec v roku 3 delovnih dni od prejema prijave stvarne napake kontaktira kupca bodisi na kupčev telefon ali po elektronski pošti, da se dogovorita o načinu pregleda blaga, glede katerega kupec uveljavlja svojo pravico iz naslova stvarnih napak.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- vrne plačani znesek ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- odpravi napako na blagu.
Poleg zahtevkov iz prejšnjega odstavka ima kupec v vsakem primeru tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode.
Napaka je stvarna:
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, bo Hayland čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugodil kupčevi zahtevi iz prijave stvarne napake. V kolikor bo obstoj napake na blagu sporen, bo Hayland kupcu na njegovo zahtevo v zvezi z uveljavljanjem pravic iz naslova stvarnih napak odgovoril v roku osmih dni po prejemu prijave stvarne napake.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
16. Varovanje osebnih podatkov
Hayland se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov spletne strani Hayland in kupcev v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Kupec je dolžan prodajalcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan sporočiti morebitne spremembe svojih podatkov. Kupec s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Hayland osebne podatke posameznikov oz. kupcev obdeluje, če je obdelava osebnih podatkov potrebna in primerna za:
- izvedbo pogajanj za sklenitev pogodbe s posameznikom ali
- za izpolnjevanje pogodbe, sklenjene s kupcem (naročila), ali
- če je to nujno zaradi uresničevanja zakonitih interesov zasebnega sektorja in ti interesi očitno prevladujejo nad interesi posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki (neposredno trženje kupcu).
Upravljavec, obdelovalec oz. uporabnik osebnih podatkov posameznikov, ki obiščejo spletno trgovino Hayland (v nadaljevanju – posamezniki) in kupcev pri Hayland za namene iz 3. odstavka tega poglavja je gospodarska družba Konjeništvo, turizem in športna rekreacija, Robyn Strmšek S.P., Klanec 1d, 1218 Komenda, e-mail: info@hayland.si.
Hayland za namen iz 3. odstavka tega poglavja obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov oz. kupcev: osebno ime, priimek, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko ter naslov elektronske pošte kupca oz. posameznika.
Hayland osebne podatke posameznikov in kupcev obdeluje izključno za namene iz 3. odstavka tega poglavja.
Vsi osebnih podatki posameznikov in kupcev so hranjeni pri Hayland. Hayland osebnih podatkov posameznikov in kupcev ne bo posredoval nobeni tretji osebi, razen kadar je to potrebno za izpolnitev pogodbe, zlasti zaradi dostave naročenega blaga kupcu ali reklamacij. Kupec s sprejemom teh splošnih pogojev izrecno soglaša, da prodajalec njegovo ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko lahko posreduje dostavni službi, ki opravi dostavo naročenih izdelkov ali drugim osebam, katerih storitve so potrebne za izpolnitev prodajalčevih obveznosti iz pogodbe.
Osebni podatki posameznika oz. kupca se shranjujejo le toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali. Za skladnosti z zakonodajo hranimo podatke o kupcih (računi) 10 let.
V zvezi z obdelavo osebnih podatkov Hayland zagotavlja izvrševanje pravic v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji.
Posameznik ter kupec lahko:
- na elektronski naslov info@hayland.si,
- po navadni pošti na naslov Konjeništvo, turizem in športna rekreacija, Robyn Strmšek S.P., Klanec 1d, 1218 Komenda ali
pošlje svojo zahtevo:
- za pridobitev potrditve ali v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke;
- za dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
- za pridobitev informacij o:
- namenu obdelave,
- vrsti zadevnih osebnih podatkov,
- uporabnikih ali kategorijah uporabnikov, ki so jim osebni podatki razkriti,
- obdobju hrambe osebnih podatkov;
- za popravek osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
- za izbris osebnega podatka, ki se nanaša nanj,
- za omejitev obdelave (uporabe) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
- da ugovarja obdelavi (uporabi) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
- da zanj ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi osebnih podatkov, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način znatno vpliva nanj,
- za prenos osebnega podatka, ki se nanaša nanj, na drugo osebo,
- da preklicuje svojo privolitev v obdelavo enega ali več osebnih podatkov, ki se nanaša nanj.
Hayland se zavezuje zahtevo iz prejšnjega odstavka izpolnili v najkrajšem možnem času od prejema, vendar najkasneje v roku 1 meseca.
Posameznik oz. kupec ima v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.
17. Obdelava osebnih podatkov za namen neposrednega trženja
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji, je v razmerju do oseb, ki so kupci pri Hayland, podan zakoniti interes prodajalca za obdelavo (uporabo) njihovega osebnega podatka, in sicer elektronskega naslova, za namen izvajanja neposrednega trženja. Na tej podlagi Hayland lahko svojim kupcem, ki so mu v okviru nakupovalne košarice zaupali svoj elektronski naslov, na njihov elektronski naslov pošilja elektronska sporočila za namene ponujanja svojega blaga ali storitev.
Elektronska sporočila za izvajanje neposrednega trženja bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj Hayland bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako pa bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Prodajalec elektronske naslove svojih kupcev obdeluje (uporablja) za namen neposrednega trženja do prejema kupčevega ugovora obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja.
Kupec lahko kadarkoli brezplačno poda svoj ugovor obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja.
18. Ugovor obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja
Kupec, kateremu Hayland na njegov elektronski naslov na podlagi njegovega zakonitega interesa pošlje elektronsko sporočilo za namen ponujanja svojega blaga ali storitev (neposredno trženje), lahko kadarkoli brez stroškov poda svoj ugovor obdelavi svojega osebnega podatka (elektronskega naslova) za namen izvajanja neposrednega trženja, in sicer:
- s klikom na »Ugovor obdelavi elektronskega naslova za namen neposrednega trženja«, ki ga bo vsebovalo vsako, kupcu poslano elektronsko sporočilo za namen ponujanja blaga ali storitev,
- s poslanim obvestilom o ugovoru obdelavi osebnega podatka za neposredno trženje na elektronski naslov upravljavca info@hayland.si ali
- ustno na zapisnik pri upravljavcu Konjeništvo, turizem in športna rekreacija, Robyn Strmšek S.P., Klanec 1d, 1218 Komenda.
Na podlagi podanega ugovora se Hayland zaveže elektronski naslov kupca takoj, vendar najpozneje v 15 dneh, trajno prenehali obdelovati (uporabljati) za namen neposrednega trženja ter kupca o tem obvestili. Kupcu bo Hayland na tej podlagi prenehal pošiljati elektronska obvestila za namen ponujanja svojega blaga ali storitev.
19. Omejitev odgovornosti
Hayland se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Hayland ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Hayland kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Hayland ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Hayland mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva.
Hayland ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Hayland ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Hayland v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Hayland si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si Hayland pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil se Hayland zavezuje o tem obvestili v najkrajšem možnem času kupca in ga seznaniti z nadaljnjimi koraki.
20. Ocene, mnenja in priporočila
Kupec ali drug posameznik lahko na info@hayland.si pošlje svoje mnenje, oceno in priporočilo, za namen javne objave na spletnih straneh trgovine Hayland.
Hayland omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Hayland pregleda. Hayland ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Hayland ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Hayland dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Hayland ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Hayland, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Hayland.
21. Avtorske pravice
Vsebina spletne trgovine na naslovu www.hayland.si, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi nenaštetimi elementi so last podjetja Robyn Strmšek s.p., ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah in drugimi predpisi avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Konjeništvo, turizem in športna rekreacija, Robyn Strmšek S.P., Klanec 1d, 1218 Komenda
22. Pritožbe in spori
Hayland spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Hayland se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s Hayland lahko poveže po elektronski pošti na info@hayland.si.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@hayland.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Hayland se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Hayland prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
23. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Hayland ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Hayland, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Komenda, 10. 07. 2020